Håkan & Sara

Vi åker jorden runt tjoho!!!

Sunday, December 03, 2006

I bangkok

halla

Nu har vi kommit fram till Bangkok och imorrn bar det av till kambodja, idag har sara kopt valdigt fina lyxflipflop at mig i forsenad fodelsedagspresent, om ett par timmar blir det nya Bond filmen pa lyxbio. Livet leker. Har ar lite som har hant under denna tid:

- Traffat Henke och hangt med han och hans gang (charl, sanna, henkes mamma, lasse och Hagge) fuktat strupen med en och annan stor Chang.

- Traffat Jonssons brorsa Rickard.

- Inte forstatt hur tidvattnet funkar.

- Borjat att tanka pa budget och sant ( gar en del pengar har, unnar sig lyx varje dag annars)

Kul att ni hemma borjar skriva i bloggen, det gillar vi.
Och vic, angaende min frilla, jag klippte ju mig i Bangkok nar vi kom, jag hade tankt ut en bra frilla men frisorskan kastade en klippbok med bilder pa East 17 och andra heta nittiotalsboys som Dylan i Beverly Hills och sana. Nar jag antligen hittade en bild som inte var sa ful sa sa hon att jag inte passade i den och klippte sen som hon ville. Resultatet blev sadar, Sara fixade till mig sen med min sloa sax pa hotellet.

Vi ser fram emot Kambodja och vi hor av oss sa snart vi har gatt vilse i Ankor wat.

Ha det gott sa lange.

Mvh

Hakan

2 Comments:

Blogger hakansara said...

wooooooaaaaa!!!

sa underbart otroligt fantastiskt!! langtar tillbaka!! england ar blasigt o kallt idag, men vi ska ga pa lucia.. de har lanat in nat svenskt pucko... :) jag ar inte sa lite avundsjuk pa er!! och dessutom - vad snygga ni ar!!!

stora kramar frida

5:58 AM  
Blogger Pylla said...

Hej brunaste, snyggaste lylligaste!

God annandagjul önskar jag eder alla! Har svårt att tro att det går någon nöd på er, att ni längtar hem alltför mycket... Men vi får dricka glögg och äta Aladdin-choklad, sug på den ni:-)

Fantastiskt kul att se lite bilder och läsa om era äventyr! Du har gjort lite dålig reklam för sidan Sars, undrade just vart du tagit vägen...

Puss och kram /Ylva

2:40 AM  

Post a Comment

<< Home