Håkan & Sara

Vi åker jorden runt tjoho!!!

Friday, December 29, 2006

Hej Söta vänner!
Nu har även jag lyckats att skriva några rader här! Sitter på Deloitte och det är luugnt så här innan nyår. Kom upp till Ösd igår efter julfirande hemma. Julen var lugn och fin (förutom juldan förstås) Jag känner mig som en gödgris efter all mat och godis dom ska tvinga i en när man väl kommer hem =) Jag skulle vilja ha lite av er mat istället..mums! Så nu sliter jag ihop några extrakronor till resan. Vi har fortfarande inte bestämt vart det bär hän än..snön lyser med sin frånvaro i alperna men det finns ju desto mer på andra sidan Atlanten..så Kanada eller USA har blivit ett alternativ men vi väntar och väntar på snön.. 3 veckor kvar!
På lördag kommer Malin hit, hon ska följa med på ett nytt nyår i Mattmar igen.. Kommer sakna dig Sara... Är maskerad igen, minoritetstema, ska bli väldigt intressant att se vad folk hittar på för kul utklädnader.. Funderade på att vara eskimo men kom på att det nog kan bli lite varmt med all päls, gick ju ändå ganska vilt till framåt småtimmarna förra året ..haha! Hade tänkt åka skidor veckan efter nyår men det är verkligen pissväder här..mörkt och regnigt och jävligt..he kan ju säga att ni missar ingen mysig decemberåkning här hemma. Den enda åkningen jag fått var i oktober..uppochnervänt det här! Nej nu är det dags att jobba! Njut av värme och sol och hoppas ni får en mysig nyårsafton var ni än kommer befinna er. Jag ska rocka som geisha =)
Puss och Kram från Anna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home