Håkan & Sara

Vi åker jorden runt tjoho!!!

Friday, December 29, 2006

Mellandagarna i Vietnam...

Hej!!!!!!!!!

Nu ar julen typ slut och snart ska det nya aret firas in. Vi kommer uppleva det 6 timmar fore er men det kanske inte ar sa mycket att skryta med...

Julen var fin i Mui Ne, ett vind- och kitesurf mecka med lang strand och mycket att kolla pa. Jag (sara) passade pa att bli sjuk lagom till jul sa jag lag mest i skuggan men hade det bra anda. Pa kvallen at vi gott och under dan tvingade jag Hakan att lyssna pa jullatar. De kanske inte va de basta som gjorts men an dock gav det lite mer julkansla. Vi stannade i Mui Ne lite langre an planerat o snodde dagar fran Nha Trang, dar vi e ju. Ett beslut vi bada ar mkt nojda med. I Mui Ne fanns det dessutom massa roda klippor och det tycker jag e fint det! Utflykten i Fairy Stream var inte Hakans drommal men mitt paradis, hehe... Ikvall tar vi nattbussen harifran till Hoi An dar vi kommer hurra in 2007, ett ar da sara gar fran ungdom till vuxenalder och hakan fyller den, maste saga anda valdigt bra aldern, 25. Fast det drojer lange till...


Sara vid Fairy Stream och Hakan pa stranden pa julafton!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home