Håkan & Sara

Vi åker jorden runt tjoho!!!

Tuesday, January 23, 2007

Pa bali

Hej

Det var ett tag sen sist. Vi har nu letat oss ner fran kalla Hanoi till varma Bali, pa vagen var vi i Kuala Lumpur i 3 dagar och i singapore i 3 dagar, vi fixade en ny kamera i KL sa nu kan vi fota igen. Vi har varit i Kuta i ca en vecka och surfat en del och njutit av sol och bad. Nu ar vi pa den norra delen av on i Lovina och solar aven har men pa svart vulkansand. Vi har det mest lugnt och skont och ar tacksamma varje dag som regnet haller sig borta, det ar trots allt regn period har nu, men vi har klarat oss hitills, peppar peppar.

Hors snart igen

S o H

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello pumkins!

För vi har i alla fall snö, pilutta pilutta:-) Jag ramlade på rumpan på vägen hem från skolan. Låg och kravlade som en skalbagge och svor ett tag, men sen blev jag uppdragen av en söt utbytesstudent. Jag tänkte att vi skulle gifta oss och leva lyckliga efter den episoden, men han sa "are you alright?", och gick vidare när jag sa "yes". Besvikelse! Nästa gång ska jag fortsätta "and I´m singel too".

Så ni är på Bali, era små as? Det låter alldeles fantastiskt! Må solen lysa på edra små pepparkakskroppar! Surfat nåt?

Saran, du fattas mig, du vackra tös!

Puss och kram /Pyll

7:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Interesting to know.

4:43 AM  

Post a Comment

<< Home